Rubrik

Jag följde med pappa till Västerås idag och kom nyss hem därifrån. Inte för att jag skulle handla något egentligen, men jag hade inget bättre för mig. Det blev ett par skor dock, som jag faktiskt behöver. Ett par gråa tygskor. Jag tänker inte använda dem nu, men sen till våren. Trodde inte att tygskor såldes än.

På väg till Västerås så önskade jag att jag hade min kamera med mig. Den var underbart ljus, vita öppna fält och vita, frostiga träd. Sådana bilder kan man inte ta här inne i stan.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åkte också till Vås och fick samma känsla när jag satt i bilen. Satan vad fint det var :)

2012-02-10 @ 16:30:17
URL: http://emmywallberg.blogg.se/
Postat av: Emmy

Yessss det är idag det! Tjoholoholoj!

2012-02-10 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0