May I offer you some booger?

Jag beställde hem Jelly Belly jelly beans för ett tag sedan. Och då passade jag på att köpa spelet Bean Boozled. Det går ut på att man ska snurra på en snurra och så pekar den på en sorts Jelly Belly. Då ska man ta den sorten ur asken och äta den. Antingen är det en god smak eller en äcklig.

Jag och Marcus spelade för ett litet tag sedan. Det var... Intressant. Smakerna, om ni undrar, är:

jordgubbssylt - tusenfoting
blåa bär - tandkräm
chokladpudding - hundmat
persika - spya
caramel corn - möglig ost
popcorn med smörsmak - ruttet ägg
kokosnöt - tvättlapp
päron - snorkråka

Jag kan säga att ruttet ägg fick spya att smaka som hemodlade jordgubbar. Både jag och Marcus fick ruttet ägg, och efter det ville han inte spela mer, fast vi inte han gå igenom alla sorter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0