Tisdag

Full rulle idag. Upp, hyfsat, tidigt för att åka till Västerås och spela minigolf med Marcus, pappa, Tessa, Crille, Vincent och Charlie. Okej, Charlie skulle väl inte spela. Men på vägen dit så öppnade himlen sig och man såg bara vatten i princip. Så vi skippade golfen och åkte och bowlade istället. Jag kom tvåa, men eftersom min pappa är en sådan dålig förlorare så lät jag honom vinna. Såklart. Och Marcus kom sist. Med Vincent inräknad.

Sen hem igen för jag började jobba klockan 14:00. Jag har jobbat tills ganska nyligen och sitter nu och tittar på finalen av Project Runway All Stars, dricker te och äter turrón. Sen ska jag sova. Länge.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad är turrón?

2012-07-16 @ 21:20:52
URL: http://emmywallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0