Hatar att komma på en bra rubrik

Nu på förmiddagen var jag och grattade min mormor som fyller år idag. (Ingen idé att jag grattar henne här på bloggen då hon inte äger en dator.) Lite fika med halva släkten, eftersom vi inte får plats hela släkten hemma hon mormor.

Efter det så övningskörde jag hem, men Marcus i baksätet. Och jag var faktiskt inte nervös över att han satt där. Och tror inte att han var nervös över att jag satt bakom ratten heller. Hoppas jag iallafall.

Nu ska jag äta en sen lunch och sen ska jag inte göra ett skit. Fast nu ljög jag. Jag ska faktiskt titta på några avsnitt av Prison Break i väntan på att finalen av melodifestivalen börjar.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag älskar den :D köp köp köp

2012-03-12 @ 19:08:22
URL: http://emmywallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0