More of these days

Än så länge så har dagen var riktigt bra. När jag satt och åt frukost imorse så ringde min mobil. De ringde från Åkrahallen och bad om att få träffa mig igen imorgon. Som ni kanske minns så var jag på rekryteringsträff på arbetsförmedlingen för ICA angående sommarjobb. Så det känns bra att jag gjode intryck och får träffa dem igen. Eller så kanske det är för att butikschefen tydligen känner min pappa. Men jag skiter i vilket som, bara jag får jobb!

Sen har man fått deklarationspapper på posten också. Tydligen, eftersom jag inte riktigt förstår mig på det där, så ska jag få tillbaka på skatten. 4200 kr ungefär, vilket inte är fel alls! Det är en del körlektioner, som pengarna antagligen kommer gå till. Eller en resa kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0