Fattiglapp

I onsdags innan jobbet var jag och Emmy i Västerås. Det blev en del shopping för min del. Det var ett tag sedan jag hittade såhär mycket på Gina Tricot. Blev en peng som försvann från bankkontot.

Jag har även kommit fram till att Emmy har någon mystisk övertalningsförmåga. Om hon vill att jag ska göra något med henne, till exempel, så lyckas hon alltid få mig att göra det till slut. Som i onsdags fick hon mig att köpa en shortsdress. En blommig shortsdress. Jag har velat haft en länge, men inte blommig. Blommigt är inte riktigt jag. Men nu köpte jag en iallafall, för hon tyckte att den passade mig.


Från H&M: Shortsdress 199 kr.
Från Gina Tricot: Jeansväs 399 kr, linne 99 kr, byxor 299 kr, jeansshorts 399 kr, svarta shorts 149 kr.

Och by the way, Emmy fick mig även att köpa byxorna som jag egentligen inte behöver. Fast de var snygga.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Moahaha. Och du passade jättebra i den! :)

2012-05-12 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0