Men riktigt kul!

Igår trodde jag att jag skulle få ha en lugn dag. Men det blev väl inte riktigt så. Jag jobbade på förmiddagen, vilket var planerat. Men sen ringde de från jobbet och frågade om jag kunde åka till Enköping och Bålsta. "Visst" sa jag, jag är inte den som tackar nej till extrajobb. Så det var bara att åka och hämta syrrans bil och dra iväg. 
Jag, Emmy och Anniela skulle på bio på kvällen, kl. 21:30, och hade tänkt shoppa lite innan eller så. Men istället fick de åka före mig och jag åkte direkt från Enköping till Västerås. Jag kan säga att jag är glad att jag är vänner med dessa två, för om jag inte kände dem så skulle jag bli sååå irriterad på deras flams! Haha, men jag flamsar omkring också, så det gör egentligen inte så mycket.
 
Jag jobbade idag med, men det var inte heller planerat från början. Det var därför vi bokade en sen visning. Och jag hade sovit dåligt på natten och var trött, så jag åkte hem till min kompis i Västerås istället och sov där. Mycket praktiskt och smidigt!
 

Kommentarer
Postat av: Emmy (gud)

Hahaha! FLAMS?! Är du tokig!

2013-08-30 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0