My name is Cruella De Vil

Igår hade jag riktigt roligt! Jag och Emmy var på en maskeradfest utanför Heby. (Ja, jag vet. UTANFÖR Heby. Verkligen ute på landet.) Det var hos hennes gamla klasskompis och hennes kille. Det var tydligen någon årlig fest som de brukar ha, och det var ca 50 pers där. Och av dem så kände jag, eller visste vilka de var, 6 personer. Så det blev att lära känna en massa nytt folk, vilket var jätteroligt! Emmy mådde tyvärr dåligt och åkte hem tidigare, men jag stannade kvar där mycket längre.
 
BTW, så har Rebecca bestämt sig för att börja plugga i Halmstad. Och hon åker dit typ på onsdag. Och Annie åker tillbaka till Luleå ungefär samtidigt tror jag. Det är lite surt sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0