Spontanitet är det roligaste

Kvällen igår blev väldigt spontan. Jag och Emmy drog iväg till brottet med Simon och badade på kvällen. Mitt andra dopp (!) för i år och vi badade läääänge. Det var faktiskt riktigt skönt. Emmy skulle tyvärr upp och jobba tidigt idag, men när jag var på väg hem ringde Jonte och bad mig köra ut hans alkohol till Sommarhagen. Och eftersom jag är den snällaste människan på jorden (och för att jag hade ingenting att göra) så gjorde jag det. Jag kom ut dit vid 10 eller nåt och stannade och pratade med Jonte, Marcus och Patrik. Jag blev sen bjuden på drinkar och chips, och vem tackar nej till chips liksom? Eller gratis drinkar? Så det blev att jag stannade kvar där ute. 
Jag tog även mitt tredje dopp (!) för i år klockan 2 på natten. Lika skönt som tidigare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0