Ibland kan han överraska

I förrgår frågade Marcus mig, för första gången, om jag ville följa med honom att shoppa. Det tog bara 4 år, men till slut så har han börjat gilla det! Han jobbade någon timme först, så då jag in på Gina Tricot. Och jag köpte, för första gången, en kjol. Jag har aldrig passat i kjol, och jag kanske fortfarand inte gör det. Men nu har jag en iallafall!
 
Sen mötte jag upp Marcus och han handlade lite. Och efter det lunch på Jensen's. Billig lyxlunch. Mer än så hände inte, men det räckte för att bli en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men hade inte du en lång-bak-men-kortare-fram-kjol nån gång? Eller inbillar jag mig :O

Svar: Det är en klänning :)
JustJonsson

2013-03-01 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0