London 3

Förlåt för seg uppdatering, men hade helt glömt att jag inte redan hade berättat klart om Londonresan! Iallafall så begav jag och Emmy oss först till biblioteket på tisdagen för hon skulle skriva ut biljetter. Sen åkte vi vidare till Primark. Primark är en stor klädaffär med äckligt låga priser. Där köpte jag en tjocktröja, en topp och 12 par strumpor för 16 pund. Alltså 170 kr. Det är ju ingenting! 
 
Emmy och jag var till Harrods sen, ett stort varuhus som har allt, men det kostar. Dit gick vi bara för att kolla runt. Det var mycket att se, och vi hann nog inte ens se hälften för vi gick typ vilse, haha! Värst var när nästan vi skulle hitta ut igen. Men vi lyckades komma ut och ta oss till Zara där Kajsa jobbar. Väntade på att hon skulle sluta jobba så vi kunde gå ut och äta. Och när hon väl var klar och vi skulle gå till Pizza Hut så hände en oväntad grej. Vi stod vid ett övergångsställe och väntade på att det skulle bli grönt. När det blev det och vi började gå över så fortsatte dock en bil att rulla, fast den hade rött. Jag och Emmy stannar upp medan Kajsa bara klampar på. Jag försöker kolla på föraren (men jag kollar på passageraren istället, de kör ju på andra sidan i England). Och där sitter ingen annan än Arnold Schwarzenegger! Det var en massa folk som samlades runt bilen och försökte ta kort och få autografer. Jag och Emmy springer ikapp Kajsa och säger "Såg du vem som satt i bilen?" "Va? Nej, vem då?"
Hon hade alltså helt missat honom, haha.
 
Efter det så gick åkte vi hem till dem igen, och bara umgicks. Jag och Emmy låg och fnittrade halva natten medan Kajsa sov. Sen dagen efter så var det upp hyfsat tidigt och ta sig till bussen till flygplatsen för att åka hem igen.
 
Köpte en liten Big Ben också, det är väl typiskt Engelskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0