Time flies

Jag följde med Marcus till jobbet imorse. Ute på Bauhaus. Medan han jobbade vandrade jag runt lite, följde efter honom lite, pratade lite med Ejiks pappa. Sen åkte vi till shoppingcentret så att jag skulle få shoppa. Och hör och häpna: inget gnäll från Marcus! Han hade faktiskt lovat att inte klaga idag, eftersom det är vår årsdag. Vi har nu varit tillsammans i 4 år. 
 
Efter Erikslund åkte vi in till stan och åt på Jensen's, blev halva priset på expresslunchen för de inte hann inom tiden de lovade. De kom hela 20 sekunder för sent. (Nästan) gratis är gott! Efter lunchen tog vi en shoppingtur inne i centrum också. Och inget klagande från Marcus nu heller! Love that man.
 
På kvällen så tänkte vi äta lite gott igen, så det blev Akropolis. De har fått nya ägare och en ny meny. Vissa rätter verkade finnas kvar, såsom min favorit filé black & white, men med reducerade priser. För en gångs skull provade jag något nytt; fläskfilérullader med mozzarella och soltorkade tomater i kantarellsås. Tomaterna var lite torra, men annars var det riktigt gott!
En riktigt bra dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0