Bentransplantation någon?

Mina ben och fötter känns mörbultade. Jag jobbade igår på två ställen, som tog ca 5 timmar vilket jag ungefär hade räknat med. Jag tänkte var på jobbet lite efter 8, så skulle jag få lite fritid på eftermiddagen. Trodde jag, ja. Min chef ringde precis efter att jag slutade på sista stället och frågade om jag kunde åka till Bauhaus. De hade ringt till henne nyligen och sa att de hade 5 fulla pallar med varor (utöver det vi brukar ha) som skulle vara uppe tills idag, eftersom det tydligen skulle vara nyöppning. Bra info där kaoshaus!
 
Så jag åkte direkt dit och började jobba själv, och Marcus kom han med efter några timmar. När klockan var 8 på kvällen så tyckte jag att det räckte för dagen fast vi inte hade plockat alla pallar. 12 timmar på jobbet är väl inte överdrivet lockande kanske. Den där lediga eftermiddagen var ju som bortblåst! Hem, laga mat, gå och lägga sig. Vi var på Bauhaus klockan 6 imorse, så vi skulle hinna plocka lite innan alla kunder kom vid 7.
 
Så nu vilar jag ikväll och ska ta lite sovmorgon imorgon innan jag jobbar sista dagen med Marcus innan han går på sin semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0