It's Friday, I'm in love

Jag har hunnit med ganska mycket idag faktiskt. Jag gick upp tidigt för att åka till Västerås på "arbetsintervju". Jobbet är semestervikariat för Marcus, och det var inte så mycket intervju som en liten pratstund. Det var ganska spikat redan att jag skulle få jobbet. Och en positiv vändning var att om Marcus flyttar fram sin semester en vecka så skulle jag få vara vikarie för en annan på SRB direkt efter, för de hade lite snålt på vikarier tydligen. 
 
Efter det hann jag med att svänga förbi på Coop hos Marcus en stund, innan jag var tvungen att åka tillbaka till Sala och jobba några timmar på Ekeby. Man märker tydligt att det snart är sommarlov, för eleverna är väldigt rastlösa på lektionerna. Och så är det fredag idag, vilket inte gör saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0